Dažnai užduodami klausimai

Q.Kaip ilgai laukia laivyba?

A.Normaliai reikės apie 10-15 dienų, visi mūsų daiktai importuojami iš užsienio nuolaidų parduotuvių, tarptautinis tranzitas užtruks kelias dienas.
Q. Ar galiu grąžinti savo paketą "Grįžti į siuntėją"?
A. "Grįžti į siuntėją" NĖRA leidžiamo grąžinimo metodo. Bet kokie vežimo mokesčiai bus padengti kliento sąskaita. Paketai turi būti grąžinti iš anksto; mes nepriimame COD pristatymų. Mes rekomenduojame naudoti grąžintą siuntą už draudžiamą siuntinį ar prioritetinį paštą.
Q. Kiek laiko turiu grąžinti ar keisti objektą?
A. Jei esate nepatenkintas savo pirkimu, per 15 dienų galite grąžinti daugumą daiktų originalioje ir nemalonioje būsenoje, kad būtų galima grąžinti pinigus ar keistis. (Pristatymo ir tvarkymo mokesčiai negrąžinami). Atminkite, kad turime gauti jūsų grąžinimą per 15 dienų nuo pradinės pardavimo datos. Elementai turi būti grąžinti iš pradžių.
Q. Ar bet kokie daiktai negali būti grąžinami?
A. Taip. Graviuota, individualizuota, nuotrauka, monograma, vardas, pradinis ir klipų elementai nėra grąžinami ar keičiami.
Q. Kiek laiko grįšiu ar pasikeisiu?
A. Grąžinimai apdorojami per 10 darbo dienų po grąžinimo ar keitimo.
Q. Ar turite faktinę parduotuvę, kurią galėčiau aplankyti?
A. Ne, mes esame tik internetinė parduotuvė. Jei norite grąžinti ar pakeisti daiktą, turite atsiųsti jį paštu.
K: Ar turiu grąžinti nemokamą dovaną?
Atsakymas: nemokama dovana grindžiama jūsų užsakymo suma. Jei jūsų grąža nukris žemiau reikalaujamo minimumo, nebeturėsite teisės į dovanų. Jei nuspręsite išlaikyti dovaną, jums bus imamas dovanos vertė.
Q. Tai buvo daugiau nei 15 dienų. Ar galiu grąžinti savo prekę už grąžinimą ar keitimą?
A. Prekės, grąžintos po 15 dienų nuo įsigytos dienos, gali būti nepriimtos, nebent tai būtų leidžiama. Jei užsakymas grąžinamas jums ir jūs nusprendžiate atmesti tą grąžintą siuntą, "Eve's Addiction" pasilieka teisę atsisakyti grąžinti mokestį, likviduoti prekes ir apmokestinti už papildomas siuntimo išlaidas. Grąžinimai, kurie priimami praėjus leistam laikui, bus tinkami keistis.
Q. Ar turiu sumokėti pristatymą už mano grąžinimą?
A. Taip, klientai yra atsakingi už siuntų siuntimo išlaidas grįžti į Eves Addiction. Jei jūsų prekė yra gauta sugedusi arba sugedusi, skambinkite klientų aptarnavimo tarnybai apie grąžą ar mainus.
Q. Ką daryti, jei aš neteksiu sąskaitos faktūros / grąžinimo mainų formos?
A. Prašome skambinti į klientų aptarnavimą, kad galėtume atsiųsti jums sąskaitą faktūrą. Išrašykite sąskaitą faktūrą, kurią galite naudoti, kad grąžintumėte / grąžintumėte.
K. Ką daryti, jei mano mainai turi kainų skirtumą?
A. Jei jūsų mainų kaina yra mažesnė už užsakytą pradinį elementą, mes grąžinsime tą skirtumą jums originalia mokėjimo forma. Jei jūsų mainų kaina yra didesnė už užsakytą pradinį prekę, turite nurodyti mokėjimo formą (kredito kortelės numerį ir galiojimo datą, čekį ar pinigų pervedimą), skirtam kainų skirtumui.
Klausimas. Kaip sužinoti, kada buvo išsiųstas mano mainų elementas?
A. Kai jūsų mainų užklausa bus baigta, el. Laiškas bus išsiųstas į jūsų el. Pašto adresą.
Q. Kaip bus grąžintos lėšos?
A. Jūsų grąžinamoji išmoka bus išduodama kaip mokėjimas, kurį iš pradžių pateikėte pirkimui.
K. Kodėl man grąžintas minusas siuntimas?
A. Bet kokie užsakymai, kurie siunčiami nemokamu pristatymu ir grąžinami už grąžinamąją išmoką ir (arba) keitimą, priklauso nuo pristatymo ir keitimo. Jei jūsų užsakymo suma nukris žemiau laisvos siuntos ribos, jums bus imamas tinkamas pristatymo lygio, kurį gavote kartu su užsakymu, suma.
Q. Aš grąžinau kelis elementus iš skirtingų užsakymų. Kodėl mano grąžinamosios išmokos nerodomos kartu?
A. Jūsų atsiskaitymai iš skirtingų užsakymų yra tvarkomi atskirai, nes kiekviename iš jų yra kitoks užsakymo numeris. Kai grąžinamos lėšos apdorojamos, jas matysite kortelės ataskaitose.